środa, 8 stycznia 2014

Liebster Award

Dostałam aż dwie nominację do Liebster Award. Dziękuję wam bardzo za to, że doceniacie te moje wypociny. 


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"



NOMINACJA OD @paulinka200 


1. Kiedy zostałaś Directioner ?
1,5 roku temu :)

2. Co cię inspiruje ? 
Muzyka. Zdecydowanie muzyka. No i jeszcze własne doświadczenia.

3. Czy główną bohaterkę stworzyłaś na podstawie siebie? 
Tak jakby ;)

4. Jakie słowo najlepiej cię opisuje?
Skomplikowana

5. Jaki jest twój ideał chłopaka?
Wiem, że to banalne, ale - Niall Horan

6. Jaki jest twój ulubiony blog?
I jeszcze kilka innych ;)


7. Do jakich fandomów należysz? 
Directioners, Mixers i Lovatics 


8. Jaką zasadą kierujesz się w życiu ? 
Pierdol wszystko i choć się najebać :D


9.Jaką parę najbardziej lubisz : Zerrie, Lanielle, Eleunor, Lophia, Karry?
Lanielle forever <3

10. Larry Shipper  ?
zdecydowane i stanowcze : NIE 







1. Dążysz do wyznaczonych celów? 
Staram się

2. Od dawna piszesz bloga?
od pazdziernika ubiegłego roku 

3. Jak masz na drugie imię ?
Barbara :D

4. Chciałabyś poznać swoją przyszłość?
Chyba nie. Nie chciałabym się rozczarować

5. Wolałabyś być niepoprawną marzycielką czy raczej realistką?
Jestem tą pierwszą i jak na razie nic dobrego z tego nie wynika, więc raczej to 2.

6. Ulubiony blog ? 
Patrz wyżej bejb ;)

7. Ulubiony kolor?
Niebieski, czerwony i wszystkie odcienie beżu oraz brązu

8. Jakie imię podoba ci się najbardziej?
Hmmm.. chyba nie mam pojęcia ;)

9. Kto jest twoją inspiracją?
Chłopcy z 1d

10. Spotkałaś idola?
Niestety nie

11. Wierzysz w to, że marzenia się spełniają?
Raczej nie... 



Oto moje pytania do was aniołki :
1. Co chciałabyś w sobie zmienić?
2. Jak to się stało, że zostałaś Directioner?
3. Czy wierzysz, że Kendall i Hazz są razem?
4. Shippujesz Larrego ? 
5. Jakie jest twoje postanowienie noworoczne?
6. Ulubiona piosenka?
7. Lubisz Eleanor ? 
8. Jakie jest twoje hobby?
9. Film na którym ostatnio płakałaś ?
10. Ulubiona piosenka z płyty Midnight Memories ? 
11. Jakie masz plany na przyszłość ?


Nominuję:



Niestety z blogów, które mnie nie nominowały czytam tylko te :)




A i wybaczcie, że nie ma jeszcze rozdziału, ale nie mam siły go napisać. Jestem chora i mam masę nauki.
Rozdział wkrótce :)
Kocham Was xx 

2 komentarze:

  1. Gratuluję nominacji! Zapraszam do mnie! Twoja fanka! / Lady Blues

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj do zdrowia ;* ~@heroineNialler

    OdpowiedzUsuń